
Looduslik või lihtsalt ilus jutt – turundustrikk, mis petab su meeli
- Loomulik ilu
- 22.08.2025, 08:38
Loomuliku ilu eestkõneleja ja näojooga õpetaja Mai-Liis Kivistik ütleb, et tänapäeva turundus on nutikas – ja vahel ka veidi liialt kaval. Paljud ettevõtted teavad, et sõnad nagu “looduslik”, “värske” ja “taimne” tekitavad meis kohe sooja ja turvalise tunde. Piisab vaid sellest, et panna messil lauale kauss õuntega või lisada näohooldussarja reklaamile foto rohelisest murust ning meie aju teeb ülejäänu ise – seob toote tervisliku ja looduslähedase eluviisiga, isegi kui tegelikkuses on toote koostis vaid murdosa ulatuses looduslik.
Oled juba liitunud meie klubiga?
Logi sisse, et lugeda seda artiklit.
Hakka Alkeemia klubi liikmeks, liitudes meie lugeja paketiga!
Esimene makse nüüd soodushinnaga!
Ostes meie tasulist sisu, nõustud meie kasutustingimuste ning müügitingimustega, kaasa arvatud tühistamispoliitikaga, tagastamispoliitikaga, privaatsuspoliitikaga ja Alkeemia uudiskirjadega.