Ava külgmenüü

Looduslik või lihtsalt ilus jutt – turundustrikk, mis petab su meeli

Loomuliku ilu eestkõneleja ja näojooga õpetaja Mai-Liis Kivistik ütleb, et tänapäeva turundus on nutikas – ja vahel ka veidi liialt kaval. Paljud ettevõtted teavad, et sõnad nagu “looduslik”, “värske” ja “taimne” tekitavad meis kohe sooja ja turvalise tunde. Piisab vaid sellest, et panna messil lauale kauss õuntega või lisada näohooldussarja reklaamile foto rohelisest murust ning meie aju teeb ülejäänu ise – seob toote tervisliku ja looduslähedase eluviisiga, isegi kui tegelikkuses on toote koostis vaid murdosa ulatuses looduslik.

Artikkel

2.99€

  • - Eluaegne ligipääs artiklile

Ostes meie tasulist sisu, nõustud meie kasutustingimuste ning müügitingimustega, kaasa arvatud tühistamispoliitikaga, tagastamispoliitikaga, privaatsuspoliitikaga ja Alkeemia uudiskirjadega.