Õpetajate ning õpilaste elu- ja õpikeskkond oleks märksa tervislikum, kui leinava lapse erilisi vajadusi osataks märgata. Kõige olulisem on tähele panna keerukat suhet kaotusega seotud asjaolude ning ning lapse toimetulekuvõime vahel, seda nii klassiruumis kui ka väljaspool. Leinava lapse vajadustele peaks lähenema uuel ja värskel viisil koolisüsteemi siseselt, et luua noortele inimestele turvalisem paik õppetööks.Laste leina tuleks näha kui hetkel toimuvat eluprotsessi, millele saab läheneda nii sõnade kui ka aktiivsete tegevuste ja sõnatu suhtlusega.
- Varia
- 25.08.2011, 00:00
Leinava lapse aitamine koolis
Surm ja lähedase kaotus on igaühele väga raske. Linda Goldman, kes on leinaterapeut ja koolitaja, kirjutab, kuidas aidata leinavat last koolis.