365 tehnikat, kuidas saada seda, mida tahad: 298

Ükskõik millisel uuel rännakul sa parasjagu oled, tekib vajadus õpetaja järele. Keegi, kes aitaks ja suunaks, kui on raske või kui on vaja kuskilt läbi minna. Keegi, kes aitab su energiatel voolata.

“Sa pead kasvama seest välja. Keegi ei saa sind õpetada, keegi ei saa teha sinust spirituaalset. Pole olemas teist õpetajat kui su enda hing.”

Swami Vivekananda

Ükskõik millisel uuel rännakul sa parasjagu oled, tekib vajadus õpetaja järele. Keegi, kes aitaks ja suunaks, kui on raske või kui on vaja kuskilt läbi minna. Keegi, kes aitab su energiatel voolata.

Öeldakse, et õpetajad tulevad siis, kui õpilane on valmis. Ma ootasin oma vaimset õpetajat pikalt. Sel teemal mediteerides mõistsin, et üks põhjus, miks ta polnud minuni tulnud, oli mu sisemine ebaküpsus. Õpetajaga on alati risk, et sa jääd temast sõltuvusse, andes ise oma väe talle. Usun, et küpsed õpetajad ei võta kunagi, kuid nad on kannatlikud, kui tajuvad, et oled neile oma väe andnud, sest teavad, et sa pead oma väe ka ise tagasi võtma. Õiged õpetajad teavad, millal õpilasest lahti lasta ning ta oma teele saata. Teine põhjus oli see, et ma ei märganud kõiki neid õpetajaid, kes juba olid mu elus.

On teooria, et teraapiates toimub kliendi ja terapeudi vahel samasugune kasvamise protsess, nagu on lapse ja vanema vahel. Alguses on klient abitu ja ohver. Ta tahab, et teda hoitaks, kuulataks, poputataks. Kui ta on endaga rohkem tegelenud ja kontakti saanud, siis julgeb ta juba kaugemale minna, pendeldades “maailma uudistamise” ja “ema seeliku” vahel. “Puberteedieas” hakkab ta aga mässama ning vastandub terapeudile, ta soovib saada rohkem vastutust, mida terapeut peaks julgustama. Lõpuks on ta nn “küps” ning ei vaja enam terapeuti, vaid teab, et kõik tema valikud on tema vastutada ja vastused küsimusele – mida ta tegema peab, tulevad samuti tema sisemisest tarkusest.

Kaheldes, millal räägib minuga meel ja millal intuitsioon, taipasin, et vahe on tundes, mida ma sel hetkel kogen. Mingit otsust tehes tunnen end kas energiliselt või energiatult.

Idas arvatakse, et ilma õpetajata ei saavutata tulemust, näiteks raamatuid lugedes. Ma päris seda usku pole. Aga ilma praktikata pole teooriatest kasu, sest siis jääb kõik ikka mõistuse (analüüsi) tasandile ning kehaliselt ja meeleliselt kogemata. Omast kogemusest tean väita, et päris ilma mentoriteta hakkama ei saa. Kuid mentorlus võib tulla sinuni täiesti teist teed pidi, näiteks läbi kirjanduse, koolide, sõprade ja tuttavate. Viimati kogesin, et sinu õpetaja ei pea olema lihast ja luust sinu kõrval, vaid sa pead saama end temaga samale võnkele, et kuulda tema soovitusi või nõuandeid.

Tehnika 298

Nähtamatute nõuandjate tehnika:

1. Mediteerides või enne magama minemist sule oma silmad ja visualiseeri endale nõupidamisteruum, kus on suur laud ja selle ümber toolid.

2. Sa võid sinna koosolekule kutsuda keda iganes: inimese tänavalt, kuulsad näitlejad, kirjanikud, teadlased, elavad või surnud.

3. Sinust saab selle nõupidamise eesistuja, kes juhib kogu vestlust.

4. Ole kindel, et sul on kindel eesmärk või küsimus, millele tahad vastust. See võib olla ükskõik milline asi, mis su elus vajab muutmist või parandamist.

5. Sa võid kõikidelt oma nõuandjatelt küsimusi küsida. Limiteerijaks on ainult sinu meel, kus kogu see istung toimub.

6. Peale küsimuse esitamist ole avatud kuulama vastust erinevalt moel.

Quantum Jumping

Autor: Kaidi Laur

Allikas: http://catchingwish.com

Vaata ka: http://2bthankful.com/

Seotud